Informatikai rendszer üzemetetés

Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk olyan IT szolgáltatás biztosít, amely a Partnerünk üzleti működését optimális hatékonysággal kiszolgálja, gyorsítja, egyszerűsíti, olcsóbbá és átláthatóbbá teszi. Lehet az informatika részterület (pl. szerver üzemeltetés), résztevékenység (kliens oldali támogatás) vagy akár a komplett IT infrastruktúra.

Célunk, hogy Partnereinket tehermentesítsük és az IT-val kapcsolatos feladatok részét vagy egészét átvállaljuk, az így felszabadított erőforrásokat a cég bevétel szerző tevékenységének ellátására, fejlesztésére tudja fordítani. 

Költséghatékony informatikai rendszerüzemeltetés szolgáltatásunk jellemzői:

  • Átlátható üzemeltetési költségek, rugalmas elszámolási struktúra
  • Professzionális szolgáltatás menedzsment és szolgáltatás riportok biztosítása
  • Online hibabejelentő (ticketing) rendszer
  • Pontos havi munkaelszámolás
  • Szolgáltatási szint megállapodásban garantált szolgáltatás minőség és válaszidők
  • Az igényektől függő, magasan képzett mérnökökből és technikusokból álló üzemeltetési csapat
  • Proaktív, az üzletmenetet a kiszolgáló, IT szakértői bázis biztosítása
  • Hatékony együttműködés a Partnerünknél működő különböző részegységekkel, akár a külföldi anyacég IT központjval vagy akár a helyi speciális alkalmazás fejlesztővel, üzemeletetővel
  • Igény szerint folyamatos (7×24) rendelkezésre állás
  • Távoli segítségnyújtás: A bejelentett hibát távolról bejelentkezve orvosoljuk. A hibaelhárítási tevékenységen kívül a távoli elérés lehetősége lehetővé teszi az ellenőrző és konfigurációs feladatok elvégzését is
  • Helyszíni támogatás: Mindig adódhatnak olyan meghibásodások, amelyek távolról nem javíthatóak. Ezekben az esetekben szakemberünk személyesen, a helyszínen oldja meg a felmerült problémát.
  • Automata rendszer monitorozás a nap 24 órájában
  • Rendszerkarbantartás, ütemezett feladatok: A rendszer ellenőrzését (napló állományok, monitoring alkalmazás) és a szükséges módosítások, valamint frissítések telepítését foglalja magában, amelyet automatikusan, rendszeresen végzünk
  • On-line IT leltár: Vállalatirányítási rendszerünk Partnerünk informatikai eszközeikről automatikusan frissülő IT leltárt készít, mely többek között megmutatja, hogy melyik számítógépet ki használja, melyik gépre milyen programok vannak telepítve, illetve azt is, hogy kinek melyik könyvtárhoz van hozzáférése a szerveren. Az on-line Ügyfélfelületen az IT leltár bármikor megtekinthető.
  • Naprakész rendszer dokumentáltság: Elkészítjük informatikai rendszerük teljes dokumentációját, ami tartalmazza a rendszerük felépítését, a szerverek és a szolgáltatóknál lévő jelszavakat, valamint jogosultsági beállításokat is. Alapszolgáltatásunk része, hogy a dokumentációból átadunk egy példányt az Ügyfelünknek, így a vállalkozás nincs kiszolgáltatva az informatikai szolgáltatójának

 

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.